zondag 27 september 2009

Workshop Taart & Cupcakes

Gisteren ben ik bij P&P geweest voor de workshop taart en cupcakes, het was fantastisch!!! Eerst zijn we naar de banketbakker geweest en daar hebben we geleerd hoe je een taart vult, en opmaakt, het is een basis bruidstaart geworden met chipolata en slagroom vulling hmmmm. Ik vond het erg leuk om te doen en vind het resultaat dan ook erg geslaagd! Daarna kregen we broodjes in de winkel bij P&P en toen konden de cupcake knutsels beginnen! We hebben een klein doosje gemaakt met een cupcake erop waarin bijv een klein cadeautje of traktatie kan. Ook hebben we een cupcake boekje gemaakt, en een cupcake van stof (lintjes). We mochten ook nog een kaart maken maar ik heb besloten om die thuis af te maken en nog even lekker de winkel in te gaan, voor wat kerstpapier en een nieuwe snijapparaatje. Kortom een super geslaagde dag!!












2 opmerkingen:

  1. wat een mooie taart zeg! leuke workshop lijkt me! en schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dat er leuk uit lijkt me ook een hele leuke workshop zou hem zelf ook wel willen doen groeten Fleur

    BeantwoordenVerwijderen