zaterdag 25 juli 2009

Kadoosje

Dit "Kasdoosje" heb ik gemaakt naar aanleiding van een voorbeeld uit een eerder Cards Only. In eerste instantie was mijn idee om er een mini flesje zwitsal in te doen maar daarvoor blijkt hij toch net iets te klein. Dus dan moet ik toch nog maar even opzoek naar schattige baby sokjes :). Misschien dat ik binnenkort nog ga proberen een grotere versie te maken waardoor ik ook de zwitsal verpakken kan in zo'n schattig doosje!

voorkant
zijkant rechts

zijkant links

Doosje open van de voorkant
Doosje open als je hem neerzet

Sommige teksten zijn blauw onderstreept alsof het een link is, dit is niet zo maar ik kreeg het niet goed.

1 opmerking:

  1. Hey..... nahhh ziet er toch toppie uit. Enne dat groene cardstock is helemaal leuk erbij. Het kan alle kanten op zo! (jongen of meisje) Leuk gedaan. groetjes JOlan

    BeantwoordenVerwijderen